Başlayalı 2 hafta oldu çişini hemen öğrendi büyük tuvaletini sürekli koltuk arkalarında falan altına yapıyor bir iki defa lazımlığa yaptı sonrası yok 2gün önce de eşim çok yorulduğumu bildiğinden bez almış öğreneceği zaman öğrenir diye bağladım artık iyi mi kötü mü yaptım bilmiyorum çok yordu şu 2haftalık süreç 🥺siz neler yaptını ne yapayım bilmiyorum akıl verin lütfen 🫶