Unicorn67 Merhaba anneler 10.5 aylık bebeğim bu aralar alttan fazla gaz çıkarıyor acaba yaşayan varmı neden olabilir ? Usutuyormuki
azrasmommm Mide gazını çıkaramayınca bağırsağa iniyor gaz. Gazlı şeyler yiyor mu Kurubakla soğan sarımsak bunlar gaz yapar ekstra