rabiaclkd Doktorum 15 günden sonra elleme dedi. Bebeğimde sarılık Yoktu, kilo alımı normaldi. Hatta ben uyanmıyor 5 6 saat dedim aman bozma uykusunu işte uyusun uykuyu sevsin dedi 😂 ben bazen kalkıyor uyurken emziriyordum ama en geç 6 saate kalkıyordu 🥰 yeni doğum yapmış 3 çocuklu bir anne olduğum için bu bana iyi geldi ve 1 kilo dan aşagı almadı hiç hamd olsun 🌸