Prensesin_Annesi_ [silindi] Diş yerleri belli olmus daha cıkarmamıs benim kızımında suan öyle 8 ay 15 günlük cıkarıcaz inşallah
Ruvdem [silindi] ben aynı şekilde 6 ay 14 günlükken görmüştüm bebişimde . Şimdi 7 ay 25 günlük daha hala tamamen çıkmadı uzun sürüyor çıkması .
Ruvdem [silindi] ben jel kullanmadım bilemiyorum tetagil aldım o da etki ediyor mu bilmiyorum çünkü hep ağlak bir oğlum var 😂 içinde ‘’kain’’geçen ilaçları vermeyin sadece bebekler için zararlı piyasadada var maalesef .
[silindi] Ruvdem benimde oğlum var sürekli inat ve huysuz olduğu için diş çıkardığını bile anlamamışım 😂😂 dikkat edicem çok teşekkür ederim☺️