elf69 10 aya kadar sesleri tekrarlama dediğimiz babıldama evresi olması yeterli yani daha süreç var . Genelde bebekle çok konuşulursa bebeklikten itibaren biraz daha erken yapabiliyorlar. Babıldama evresi önemli bir evre bebeğinizle mutlaka sürekli konuşun ona kitap okuyun oyun oynarken arkada müzik açın . Çok konuşmayı sevmiyor olabilir takip edin 3 5 kez dese yeter sürekli kafa şişirmesine gerek yok 😂 üzmeyin canınızı da sıkmayın her bebek farklı istedikleri an o kadar hızlı ilerliyorlar ki yeter ki istesinler .