Bebeğim üç buçuk aylık sürekli okusuruk ve hapşırma vardı doktora götürdük alerjik olduğu söylendi damla ve sprey verildi ama böyle bir öksürük yok. Bu durumu yaşayan var mı ne yapsam geçmiyor damla vs. Etki etmiyor. Kan idrar akciğer çekildi bakıldı hiçbir şey yok şükür temiz ama bu öksürük beni artık delirtecek küçücük bebek mahvoldu elimden hiçbir şey gelmiyor