Ya kızlar ben çok büyük Bi hata yaptım oğlumu emzirerek uyutmaya alıştırdım bu kadar zorlanacağımı düşünmedim memeyi bıraltırırken 2 yaşında oğlum doğduğundan beri emiyor ve emerek uyuyor yaptığım en büyük hata ben nasıl keseceğim hiç bilmiyorum benim gibi olan anneler varmıdır deneyimli olanlar 1 hafta önceden dedim memeyi kesicem annecim işte memeye bay bay dememiz gerekiyor meme artık çok yorulmuş uykusu gelmiş şöyke böyle hata ablam yeni doğum yaptı geçen gün oraya gittik ablam emzirirken oğluma dedim bak. işte sen artık abi oldun arık bebek değişsin bebekler emer sadece falan diye yok her şekilde anlattım kıyameti koparıyor dünden başladım kesme çabalarına kalkar kalkmaz emiyordu emzirmedim hiç oyaladım kahvaltı yapmadı zaten yapmıyordu dün hiç yapmadı memeyi Bi şekilde unutturmaya çalıştım çok nadir verdim kısa sürelerde akşam uyuyacağım zaman saatlerce ağladı memeyi vermeden uyutmaya çalıştım salladım kucağımda ayağımda yok yine uyumadı en son bari memeyi vereyim çok kısa emsin dalmadan geri çekeyim dedim yok ortalığı yıkıyor ve bu şekilde yapınca hemen yarım saatte bir uyanıyor arrık ne yapacağımı şaşırdım 🥹yardımınıza ihtiyacım var