Merhabalar
Oğlum 2,5 yaşına yakın bugün tuvalet eğitmimizin ilk günü. Lazımlık, aparat, basamak merdiven, kitaplar, köpüklü sıvı sabunlar alezler herşey hazır. Bende hazır sanıyordum kendimi. İlk günden 4 5 kere çiş ve 1 kerede kakayı altına yaptı oturuyor ama asla orada yapmıyor. Sadece uykudan kalktığında kuruydu ve çişini büyük tuvalete yaptı. Normal mi sizce ? Neler yapmalıyım?