Elifbeyzam Neredeyse 1 ay oldu baslayali kızım 3 yaşında bir ara iyi gidiyordu şimdi oylturuyor yapmadan kalkıyor 5 DKK sonra altına yapıyor daha iyiye gitmesi gerekirken daha kötüye gidiyor başına gelen var mı sizin nasıl ilerledi
Mom0008 Elifbeyzam arada bi geriye sarıyor canım telaş yapma kızma normale döner yakında bizimde öyle oldu tam alıştı dedim kaçırmalar başladı sonra toparladı
melegim71 Elifbeyzam valla bazen oyle olur kizimda cis degil ama kaka sorunu cok yasadik hala eltimin oglu 1 sene olacak ogreteli altina bilerek yapiyor diye dusunuyoruz yapiyor yani dun ordaydik iki kere kacirdi
Elifbeyzam melegim71 yaa öylemi, büyük tuvaleteni zaten ben yere oturup ikinmaya başlayinca anlıyorum hiç soylemiyor bir defa altına yaptı benimkide bu zamana kadar kakasını
melegim71 Elifbeyzam pes etmeyin devam edin siz alisiyolat ama bazen bile bile yaoiyolar misal yapti ya cok buyuk tepkiler vermeyin verince dikkat cekmek adina bile yapiyorlar
Elifbeyzam melegim71 aynen öyle dün biraz kızdım neden götürdüğünde yapmadinda şimdi altına yaptın diye gülüyor falan, lazimliga yapmadığı zaman klozete oturtuyorum oraya yapıyor Allah’tan
Elifbeyzam melegim71 siz gece ne yapıyorsunuz ben bir iki kere kaldırdım yapmsiti ama iki üç gündür ağlıyor kalkıp çamaşırını çekiyor geri giyiyor yapmıyor bir iki saat sonra altına yapiyor
melegim71 Elifbeyzam aynen guler sizfe gulerseniz sanki sizinde hosuna gidiyor sanir oyuzden cok fazla tepki vermeyin geceyi biz cabuk ogrendik ilk 1 ay gece yaparsa aglaya aglaya cagirirdi beni kisin biraz kaxirdi bende geceleri kaldirir isetir yatiriridim suan bazen kaldiriyorum bazen kaldirmiyoeum oyle isemiyoruz zaten
Elifbeyzam melegim71 yaa ben gece kaldırınca çok ağlıyor bide yapmıyor donunu geri giyiyor 😏 bir defa yapıyor gece kalkmazsa ıslak ıslak uyuyor