nilAden Selam herkese görürseniZ lütfen cevap verin Bugün kızıma tuvalet eğitimine başladım(26aylık)bezi çıkardım ilk çişini altına yaptı azıcık sonra takip etmeye başladım her su içişinden sonra götürmeye çalıştım ya giderken yaptı ya da oturdu yaptı ama ilk gün olduğu için mi bilmiyorum çişin gelince söyle dediğim zaman tamam dedi ama söylemedi hiç ben götürüp oturttum klozete nadiren yaptı , bilmiyorum heran vagececek gibiyim akşama doğru sanki korktu yapamadı çişini bazen oturmak bile istemedi napıcam nasıl davrancam çok canım sıkıldı akşam tutmuş çişini baya sonra salıverdi kendide korktu hayır hayır diye ağladı zor sakinleştirdim o andan beri klozete de gitmek istemiyor gelin sıkıyo kendini napıcam ara mı vermeliyim yoksa biraz dişimi sıkıyım mı :(
Funda11 nilAden biraz dişinizi sıkın bende kızımda öyleydim tam 24 aylıkken bıraktık bizde aslında kolay kavrıyorlar fakat özellşkle kaka konusundan bedenlerinden bişey kopup gittiğini düşünerek hemen kakada yapmıyorlar kızımı bende lazımlıga oturtuyordum yapmıyordu tam üstünü giydiricekken yapardı altına 1 hafta zorladı sonra lazımlıga yaptı gecede 3.4 saatte bir tuvalete kaldırdım bide sürekli çişn varmı dşye sormayın sıkıyorlar
kubradaghan0774 nilAden ben oğluma oyunla öğrettim hadi oğlum tuvalete gidelim çişimizi yapalım ondan sonra sifona basalım oğlum düğme diyordu sifona düğmeye basalım çişe bay bay yapalım gitsin derdim o şekilde yapardı.
biimiyomyardimet nilAden yaa benim kızımda 29 aylık ben şuan istemiyorum tatile gideceğiz yolda zor olabilir tam alışmadığı için diye bekletiyorum tatil sonrası başlayacağız ama bugün illa külot giycem diye tutturdu hadi bakalım deneyelim dedim 12:30da giydik saat 5e kadar tuttu arada sordum gittik oturduk filan hep çişim yok dedi kalktı sık sıkta su içti halbuki sonra 5te çişim geldi dedi gittik oturduk bekle bekle yok gitti çiş dedi iyi tamam dedik odaya geldik 3 dk içinde ben mutfaktayken göl olmuş ortalık 😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫 onca saat tutmuş mu oluyor sizce peki? Geçende aynı bu şekilde istedi o günde denedik aynı bu şekilde 4-5 saat yapmadı tuttu sonra tuvalete de yapmadı yine parkeye yaptı 😵💫🙁 tak çıkar yapmak istemiyorum ama o istiyorken hevesini de kırmamak için böyle denemek istiyorum bugün mesela diyor ki bezsiz çok rahatmış bunu da kesin annem filan söylemiştir de çocuğa ne bilsin rahatı 🤣 aşırı korkuyorum bu süreçten ben yaaa
Annekizcicileri nilAden 15 günde hala vazgeçmeyen ben ama bizimki alıstı gibi dışarı çıkınca da söylüyor sadece tuvalete gidene kadar biraz kaçırıyor gecede uykusunda kendi soyledı 2 kez yaptırdım geri uyudu ama su yu keserseniz 2 saat önceden sabaha hiç çiş yapmadan kalkıyor
nisaaaselimmm Bende aynı dertten müzdarip… ilk gün bugün ve az kaldı vazgeçmeme. Geceleri nasıl yapacaksınız
nilAden nisaaaselimmm bugün ilk gecemiz zor zar uyudu yatmadan öncede yine bi dünya kriz çok kötü geçti ilk günüm gece belki 2-3 gibi uyandırır sorarım o saate kadar da kontrol edicem yapmış mı diye
nilAden Gün içinde sürekli çiş var mı dedim durdum hepsinde de var dedi ama gidince yapmadı, napıcam ben ara sıra sinirlendim çocuğu etkilemiş miyimdir acaba ilk gün berbat geçti resmen:(
nilAden Funda11 sanki sürekli sormazsan altıma yapmaya alışkanlık edinir diye korkuyorum o yüzden sormak zorunda hissettim, kaka vakasıda yaşadık çok mu üstüne gittim acaba bugün dedim sağolun yarın devam o zaman Allah yardımcımız olsun
nilAden Funda11 kubradaghan0774 bugün yaptık böyle kendi klozetinin sifonuna bastı hevesini aldı sonra büyük klozette oturttum onun sifonuna basmak için hevesle gittik ama işte tam çişi geliyo incem diye ağlıyor bir iki damla kaçırıyor gerisini ya olduğu yere yapıyo ya da yapmıyor inanın çözemedim sabahtan beri başıma ağrılar girdi yarın neler bekliyor bakalım beni
Funda11 nilAden bikaç gün yatagına da kaçırır belli süre sonra rutine girer merak etmeyin baslarda hiç alışmıycak gibi geliyor insana ama alışıyorlar yine evde rahat ama dışarıda çok zkr oluyor adım başı çişim geldi çişim geldi 😂
ArdeninAnnesi3322 En az iki hafta sabretmelisiniz, başladıysanız pes etmeyin, 27 aylık şu an biz üç hafta önce bıraktık, özellikle ilk hafta zor geçiyor sonrası rahat
nilAden ArdeninAnnesi3322 sabredicem :(normalde de sabırlıyım ama bugün çok ağladı akşamda altına yapınca korktu sanırım sakinleştirmeye çalıştıkça elim ayağıma karıştı sinirlendim bu yüzden korkmamıştır inşallah yarın daha güzel geçer
elii10 Şuan için ara vermelisiniz. Ben oğlumda şu şekilde ilerliyorum. Alaturka tuvaletimiz var üstünü çıkarıyorum çiş gelince buraya diyorum içeri giriyor musluğu açıyorum orada suyla oynarken işiyor. Bazen tam işerken çiş diyor bazen çiş diyor tam kapıda işiyor. Bu şekilde gidiyor. Genelde sabahları çıkıyorum öğleden sonra tekrar takıyorum bu şekilde strese girmiyor ve öğleden sonra çiş diyor mesela anlatıyorum bezin var ona yapabilirsin. Klozet cidden ürkütücü. Annemin evinde yoktu ben ilk kez klozeti 15 yaşımda görmüştüm oturmaktan çok korkmuştum yada tam oturamamıştım. O yüzden siz rahat olun salın tuvalete zaman geçirsin beraber yapın vs gördükçe alışır saten
nilAden elii10 şuan neden ara vermeliyim o kısmı anlayamadım işte , bir de bezi sürekli tak çıkar yapmak iyi değil çıktıysa çıkmıştır artık ben takmadım tekrardan bu sefer kafası karışacak çocuğun , klozetten korkmadı da çişini yapmaktan korktu gibi
nilAden biimiyomyardimet bende tatil dönüşünü bekledim herkes orda öğretseydin ya dedi bunun yolu var dönüşü bilmem nesi çok kortum belki orada başlasam daha rahat olurdu geldikçe söylerdi , evde çocuğa bin kere çişşn geldi mi dedim hepsinde geldi dedi gittik yok giyiniyoruz işiyo ne kilot kaldı ne baksır, psikopat gibi içtiği suyun saatlerini yazdım yarım saat sonra çişe götürmek için ama çocuk 10 dk da bir su içiyor hiç birini tutturamadım çok kötü bi gündü içim sıkılıyor vallah
biimiyomyardimet nilAden ya kıyamam kolaycacık atlatırsınız inşallah bu süreci. Bugün anladım ki en zoru bu galiba, ki çok sabırlı biriyimdir anneme mesaj attım ben yok yapamicam diye o kadar şoka girdim 😅😅😅