nino33 biraz daha gözlemleyin ikizlerimden kızımın canı nerdeyse o aylarda hiç yanmamış gibi davranırdı ablam 8 aylıken tırnak kesiminde resmen etini kesti hastanelik olduk kanda durmadığı için gülücükler saçıyordu ama şimdi 2,5 yaşında ufacık saçına dokunulsa acıdı diye ağlamaya başlıyor