İyi akşamlar 17 aylık erkek bebeğim var öğretmenim çalışıyordum bu hafta itibari ile tatile çıktık bu sürede bebeğime annem baktı bu zamana kadar sabahları hep mama yaptık yedirdik(muz,bebek irmiği,pekmez,ceviz,labne…) bir kaç kez kahvaltılık yedirmeye çalıştım ancak istemedi bende ısrar etmedim artık mamayı bıraktırmak istiyorum bizimle birlikte kahvaltı yapsın istiyorum neler yapabilirim öneriniz var mı?Geç mi kaldım?Siz neler tavsiye edersiniz?(Bu arada bebeğim anne sütü de alıyor)