23 günlük bebeğim iki gündür çok kusuyor ve isal doktora götürdük cuma günü üşütmüş dedi ilaç verdi dün iyiydi bu gün gene öğleden sonra kusması arttı ve keyifsiz uykuya geçemiyor çok masum duruyor. Benim yapabileceğim bişey varmı acaba ilk bebeğim tecrbesizim. Bide ev 23 24 derce ama yeterli gelmiyor mu ki. Fikirlerinize ihtiyacım var