Kızlar merhaba , bebeğim 7 aylık dün akşam üzeri ateşi çıktı şurup verdim calpol 4 saatte bir , bugün akşam üzeri yine çıktı doktorunu aradım 39 olmadığı sürece sorun yoksa dedi . 38.5 e yüklesiliyor dişleri de henüz çıkmadı dişten dolayı mı çıkar ateşi?