mimikkralicesi Gün boyu hicbirseyi yoktu uyutmadan hemen önce fark ettim sizce bunlar ne olabilir? Sıcaktan vücudu isilik oluyor bölge bölge ama avuç icinde de olmaz diye düşünüyorum.
ahsengunesveannesi mimikkralicesi uyuz olabilir mi kızımın da böyleydi avuç içi hariç başka yerlerinde var mı ayaklarinda bacaklarında karın bölgesi sırt filan
endoplazmikretikulumiste mimikkralicesi el ayak hastalığı yada uyuz gibi ama uyuz vücutta da olur bu daha çok el ayak hastalığına benziyor geçmiş olsun ateş var kanı oğlumda geçirdi 2-3 gün sonra ateş oldu bir kaç güne geçti dr bişey vermemişti
mimikkralicesi ahsengunesveannesi insallah değildir😢 boynunda ve belinde yani bezinin bitiş yerinde isilik tarzı noktalar var ama elindeki gibi degil
mimikkralicesi endoplazmikretikulumiste boyun ve belinde isilikleri var ama elindeki onlardan farklı Allahım insallah uyuz degildir el ayak hastalıgına bende benzettim ama onda deri üstünde çıkıyor genellikle kızım gecirdi cunku daha önce oradan biliyorum
Bluelove Korkmayın isilik benim kizimda böyleydi göz altlarına kadar vardı banyo yaptırırken suyuna az tuz atıyorum banyodan çıkınca da güzelce nemlendirici sürüyorum her yerine iyi geliyor