Biri 4 yaşında biri yeni doğan 2 oğlum var. Bazı günler çok şükür iyi ki diyorum baş edebiliyorum bazı günler ise içime bi boşluk hissi çöküyor. Sanki evlatlarıma yetemiyorum. Hiçbir şeye yetişemiyorum yoruluyorum. Galiba 4 kişi oluşumuza hala alışamadım . Hamileliğim çok zordu buna rağmen hamileliğimi özlüyorum. Ne zaman bu tempoya alışırım ya da ne zaman daha rahat ederim ?