Meri-Mel Kızım ilk doğum günümde anne demisti(6 Haziran ) bugün tam 19 ay 12 günlük , ara ara söylemeye devam ediyordu bugün milyon kez söyledi ve öyle içten içten yüzüme bakarak, bilerek,isteteyerek çok şükür Rabbim herkese nasip et sizinle paylaşmak istedim ☺️😍❤️💓😌🤲🏻
Tatlican Meri-Mel Ayy harika bir duygu benim kizimda 15aylikken demisti sesini kaydetttim hala dinliyorum
Tugce5806 Meri-Mel maşallah benim kızda 11 aylıkken tam söylemeye basladi 12 aylık hiç durmadan anne anne diyo çok güzel bı duygu Allah isteyen anneliği hak eden herkeze nasip etsin inşallah 🥰
Meri-Mel Tatlican Ben de kaydettim maşallah sübhanallah canım kızım hala ikili cümle kullanmıyor ,baba dede ,mama ,kedi teyze ,gapka (şapka ) yok ,ceee al ,geldi bunları söylüyor bir de dün ilk kez toka dedi Anne yoktu çok şükür artik vardır❤️💓😌
Meri-Mel alparslan1_ İnşallah canım aminnn ben çok uzun beklediğim için herhalde çocuklar gibi mutluyum 😍🤲🏻❤️
Meri-Mel bizdejantikizlardik Amin amin inşallah canım Aminnnnn insAllh sizlerin sağlıkla çok daha önce söyler
bizdejantikizlardik Meri-Mel İnşallah canım 🥹 Benimki 7 aylık bilinçsizce anniii gibi bir şeyler söylüyor ona bile nasıl seviniyorum 😂
Meri-Mel @Orenda_ @AnnaKurt @kibritci_kiz @Gunesnil_23 Kizlarrrrr bugün çocuklar gibi şenlik var gönlümde kızimm anne diyor artık darısı sizlere 😍🤲🏻❤️
Orenda_ Meri-Mel Bir ay oldu çok güzel anlatılmaz bir duygu 🥲❤️senin adına çok mutlu oldum canım benimm 😚💟
Meri-Mel Tatlican Maşallah canları sağ olsun iyi olsunlar ne yapalım bizimki hareketli bir bebek aklı onlarda konuşmak zo geliyor 😂🙈
Kuzucukumsu Meri-Mel benim oğlum hala demedi bana da dua eder misiniz desin anne diye çok üzülüyorum 😔