Benim oğlum da bir hafta önce girdi yaşına 😅 tabi yürüme belirtisi yok şimdilik. Eline ne geçerse sürmeye çalışıyor gırgır veriyorum 😅 ben evi toplarken o da oturduğu yerden yerleri gırgırlıyor😅 dikkatini çeken bişey olursa ayakta duruyor saniyelerce bazen yerde otururken kalkmaya çalışıyor, şimdi de yüzüstü yatırdığımda kendini geriye itip oturmayı keşfetti ne zaman yürüyecek bilmiyorum ☺