1 yaş aşısı vardı 2 gün önce. Aşıya götürmeden önce uyandığındaki ilk tuvaleti de ishal şeklindeydi. Ebe aşıdan önce rutin soruları sordu ishali de sordu var mı diye. Bende sadece sabah 1 kere ishal şeklinde tuvaletini yaptı dedim. Ondan birşey olmaz uzun süren olursa aşıya engel olur dedi. Neyse 3 aşı birden yaptı. O saatten beri de hep ishal. Son 2 keredir de tamamen sarı. Acaba aşıdan mı kaynaklı yoksa kalabalık lojman hayatındayız başka çocuktan enfeksiyon veya hastalık mı kaptı. Ne yedirsem ne yapsam bilemedim. Başına gelen var mı?