Sksjsjjsks benimde bazı günler aşırı baş dönmem oluyor anksiyeteden diye düşüNüyorum. Hiç birseyim yokken güzel geçen günün ardından bi yerim eror veriyor ve yine hayatı mahvediyorum kendime. Tansiyonumu ölçmek istemiyorum düşük olduğunu görüp daha çok stres yapacağım diye o yüzden sürekli kendimi teskin ediyorum.