Sksjsjjsks stresten vertigo oluyorum ben. Küçükken sınav dönemi çok olurdum. Hamilelikte hatta o kadar kötü oldum ki serum takmışlardı o zaman. Dengemi sağlayamıyordum. Adım bile atamıyordum. Çok dönme oluyorsa acilde serum takarlar. Benim hala günlerce haftalarca sürüyor. Küçükken de eğik masa testi istemişlerdi bayılıp kalıyordum böyle saniyelik falan. Ama o teste gidememiştim. Hastanede yatmak zorunda kalmıştım. Doktorlar vertigo diyor ama kesin tanı için test yapılmalı. Emzirdiğim için şuanlık erteliyorum. Nasıl olsa ilaçları kullanamayacağım. Malasef stres çok arttırıyor.