Benim bebeğim 7,5 aylık, göğüs ucum olmadığı için hastanede silikon uç ile emzirmeye başldık ve hala devam ediyoruz. Çok şükür hiç bir sorun yaşamadık. 8 10 tane silikon uç aldık, sürekli yıkayıp kurulayın kaldırıyoruz. Yatak odasında yanı başımda kutusunda duruyor. İhtiyaç oldukça elimin altındalar. Sadede ara ara göğüs ucumu az da olsa emziriyorum. Hasta olduğum ya da bebeğim hafif gribal bir durumda ise mutlaka göğüs ucuma tükürük salgısını bulaştırıyorum ki vücudum ihtiyacı olan antikoru üretsin. Göğüs uçlarında hiç yara olmadı, emzirme dışında pompa da çok sık kullandım. Çok rahat 8 ay atlattık umarım bundan sonrada böyle devam eder. Silikon ucu hiç dert etmeyin. Bol bol emzirin, anın tadını çıkartın. Sevgiyle büyüsün bebeğiniz.