Kızlar merhaba benim 3 ve 1 yaşında iki kızım var. Dışarda iyiyiz hepimiz hiçbir sorun yok ama eve girdik mi ,bir ağırlık sonra Aman Allahım kavga gürültü.Bende sinir durduk yere çocuklara bağırıyorum tahammülüm asla olmuyor , çocuklar aşırı inat ve sürekli ağlayıp bağırıyorlar . Evde huzur yok. Ama dışarda gayet iyiler. Sizce büyü nazar tarzı birşey olabilir mi evimizde ?