Kızlar yardımınıza ihtiyacım var. Biraz uzun olabilir:(
Oğlum 21 aylık oldu tuvalet eğitimine başlamaya karar verdim. Kakada problem yoktu söylüyordu sadece olayımız çiş. Onuda oturtup yap deyince yapardı öyle korku tutma falan yoktu. P.tesi günü başladım ben bi kaç gün öncesinde de bez bitti artık abi oldun vs konuştum. Sabah kalkınca bezi çıkardım tuvalete oturdu bayağı yaptı çişini (bu arada dolu bezle uyanıyordu) kilodunu giydi kaçaklar oldu ama asla tepki vermedim konuştum o gün öyle gitti gece de kaldırdım bi kere ama yapmadı uykusu açıldı zor oldu tekrar uyuması bugün uyandırmayacağım. Sorum şu çişin var mı diye soruyorum her seferinde yok diyor 5 dk sonra altını ıslatıyor ya da yapıyor bazen tuvalete 5 dk sonra tekrar altını ıslatıyor. Bazende oturmak istemiyor sürekli kaçıyor ağlıyor. Bezi çıkarınca huyuda değilti gibi hissediyorum bağırmalar inatlaşmalar. Ne yapmam lazım nerde yanlış yapıyorum