Efba soda yok benim kaşıntısı çok oluyor, ancak dikiş bölgesi ten rengime nispeten biraz daha beyaz. Kaşıntı sonrası kızarıyor tabii, ama mor ve tümsek şeklinde değil.
Efba nediyon7 iyileştiğinde hafif ve tatlı bir kaşıntı oluyor tabii, ama bu kaşıntı iyileşmeden ziyade alerji kaşıntısı gibi yoğun ve çok fazla. En azından benim yaşadığım kaşıntı maalesef öyle. 🤷🏻♀️