Sütün kalitesini ne arttırır bilmiyorum ama kendi yaptığım şeyleri yazmak istedim bizim kilomuz olması gerektiği şekilde olduğu için, umarım yardımcı olurum. Humananın emzirme çayı, bol su, akşam rezene-kimyon çayı(hem süt hem gaz için) içiyorum, kahvaltıda tahin helvası, günlük 3-4 hurma ve kuru incir, marul, dereotu, mısır ve bolca bulgur pilavı yiyorum. Öyle çok et filan yiyorum diyemem ama dengeli olmaya çalışıyorum ve tuzdan uzak duruyorum. Süt ve süt ürünlerini gazdan dolayı tüketmiyorum ben tüketemiyorum daha doğrusu. Psikolojimide düZgün tutmaya çalışıyorum çünkü stres cidden etkiliyor sütü.