Benim kızım da 5.5 aylık aynısı bizde de var Çeşme gibi akıyor mübarek 😂 diş yerleri belli de patlamadı henüz. Ağız mendilini hep ben kıyafetinin altına koyuyorum üstü ıslansa bile göğüs kısmı ıslanmıyor bence öyle deneyebilirsin. Yoksa günde 4-5 kere kıyafet değiştirmekten bıktım yani