Merhaba sevgili anneler
9.5 aylık bir kızım var ek gıdaya başladığımız dönemde uzun süreli hastalık geçirdi o yüzden ek gıdaya geçişte çok zorlandım gecikmeli başladık tadimlara vs sonra 7 ay civarı düzene girmeye başladı çok seçiyordu yemekleri ama iştah olarak iyiydi şu 15-20 gündür aşırı bir iştahsızlık var herşeye karşı havalardan olabilir mi bu durumu yaşayan var mı genel olarak zor ve çok hareketli bir bebek zaten