1 yaş aşısı olduk iki gündür ateş ishal var aşı yan etki yaptı sanırım ishal oldu bugün normaldi akşama doğru parka gittik durmadı ağladı eve geldik 30 DKK felan bu dediklerim altını bı açtım kıpkırmızı olmuş şok oldum 30 DKK da bu hale gelmesine oturamiyor bile yan yatıyor oynuyor sürekli yıkıyorum altı hava alıyor krem sürüyorum en en en erken nasıl gecirirm ya bişey süreyim ertesi gün gitsin pişik 😑