crazyymommy 7 aylık bebeğim 4 aydır her uykusunu ağlayarak uyuyor. Ağlamadan uyuduğunu görmedim uyku gerilemesidir diye diye bu ay oldu hala hiçbişey değişmedi. Gün içinde çok neşeli, uykusu gelince mızmızlığa başlıyor uyuturken çığlık çığlığa ağlayarak uyuyor. 8 de uyunup 9 da gece uykusuna geçiyor gün içindede 3 kere uyuyor. Gündüz uyumak istemiyor heralde uyutmayayım diyorum. Ama durmuyor ozamanda. Uykusu geldiğinde kucağıma gelir kafasını dayar öyle yapıyor mızmızlanıyor. Gerçekten çaresiz kalıyorum artık ne yapabilirim ? Aynısını yaşayıp bu sorunu çözen var mı?
askbebegimmbenim crazyymommy ben gündüz 2 uyku yapıyorum öğlen 1 öğleden sonra 5 de ama her uykuya gecisimiz berbat özellikle uykusu geldiğinde hem çok ağlıyor hem direniyor tükendim valla 7 ay 10 günlük hiç birşey değişmedi
marsuk crazyymommy uykuya geçtiği saatler hep aynı ise o size gelmeden bir yarım saat öncesinde uyutmayı deneyin. Belki çok fazla uykusu geliyordur yorgun düşüp ağlıyordur
aslidenizhasan Benim bebeğim 8 aylik oldu ve sizinle ayni durumdayim, dizimde sallayarak uyutuyorum, dizimden bıraktığım an uyanıyor, ben de bir çözüm bulamadım, uyurken bile sürekli dizimde, lavaboya gitmek bile lüks oldu 😟
crazyymommy Evaninanasi 4 uykudan 3 uykuya yeni geçtik. Kendi uyumak istiyor ben hiçbir zaman kendim karar verip uyutmuyorum. O gelip beni uyut diye mızmızlanıyor.