Merhaba hepinize,ben artık bir çözüm bulamıyorum enerjimin bittiği tükendiğim yerdeyim bebeğim 11 buçuk aylık yürümüyor sıralıyor ve emekliyor çok hızlı bi sekilde..
ya ben anlamıyorum bir çocuk hiç mi durmaz 10 dakika kendi kendine oyun oynamazmi .. sabahtan akşama kadar dipdibeyiz
aldığım binbir çeşit oyuncakla oynamıyor hep tehlikeli yerlere gidiyor hep bir aksiyon peşinde.
mızmızlanmasa bile yerinde durmuyor,ağlamıyorda sadece maşallah çok hareketli..
durduğu yerde durmuyor ne yürüteç ne mama sandalyesi herşeyden atlıyor zıplıyor
dengesinide kuramadığı için ben hep peşindeyim
korkuyorum düşücek kafasını vurucak diye koltukta bile oturmuyorum o sürünüyor ben sürünüyorum yerlerde,
gerçekten bitik durumdaym piskolojim hiç iyi değil,
ben aktif evde durmayan kendine sürekli zaman ayıran eşiyle sosyalleşen biriydim oyuzden suan cok zorlanıyorum
sanki lohusalık dönemlerinde gibiyim kendime vakit ayırmayı geçtim tuvalete gidicek 2 dakikam yok.
benim gibi olan varmi
sizin bebekleriniz nasıl oyalanıyor