Kızlar bugün bebeğimi götürdüm akvaryuma henüz 14 aylık pek anlamadı ama yine de deneyim oldu onun için. İstanbul’da oturan anneler için paylaşmak istedim. Forum İstanbul uygulamasını indirin ücretsiz bilet alıp bebeğinizi götürebilirsiniz. 24 aya kadar bebeklere ücretsiz. Fazla bilet için başka bir telefondan kayıt olabilirsiniz. İçerisinde oyun alanları vs de var ücretsiz