Kizlar 18 aylık bebişim var.
Hani erkek çocukları anneci oluyordu 😄
Oğlum babasından ayrılmak istemiyor. Onun kucağından bana gelmek istemiyor. Ben alınca çığlık kıyamet ağlıyor. Uyuyacağı zaman bile babası uyutsun istiyor 🙄 Babası yokken benden başka kimseye gitmek istemez. Ama babası varken de beni gözü görmüyor 🙄
İyi bir şey mi kötü bir şey mi anlamadım. Triplenmeye başladım artık. Herhalde oğlum beni sevmiyor diyorum eşime. Saçmalama diyor gülüyor 😄
Ama ilginç yanı ne bileyim. Anasını değilde babasını daha çok seviyor. Sanki babası doğurdu 🤦