Merhaba arkadaşlar. Bebegim 4 ay 11 gunluk. Çalıştığım için gündüzleri sütümü sahip bırakıyorum bazen gün içinde yetemeyebiliyor eve kosa kosa geliyorum daha fazla ac beklemesin diye. Sütüm azalmaya başladı çünkü. Doktorum kaşık maması verebilirsin demişti. Siz tecrübeli annelerden yorum ve tavsiye istiyorum.