Kızlar böyle bir post açacağım aklimin ucundan bile geçmezdi. Ilk hamileligim cok zor gecti. 25. Haftamda serklaj oldum ve hep yattim, ona ragmen 37de doğurdum. Hep annem bakti. Annem de il disinda, yanımızda degiller.
Kizim 4 yas oldu. Arada esimle dusunuyoruz. Nasil olur ?
maddiyati halletsek bile ailem uzakta ve kayinvldem destek olmaz. Yine yatmam gerekebilir, doktor 2. Hamilelikte 12.hftda dikis atarim demisti,serklaj yani. Kisacasi hamilelik boyu destek almam gerekeblr. Ama annem eskisi gibi sık gelip kalamaz bzde.
Dusununce hep olumsuz ama kardesi olmasi da iyi olur kizim icin ben suan kardesimden o kdr cok destek aliyorumki. Ayni zamanda da kizimin seneye anaokulu baslayacak. Onu getirip goturecek de biri yok.
Oyle sizle dertlesmek istedim :(