Nur_mom1 Kızlar yakanlarla nasıl mücadele ediyorsunuz, ben 3 gecedir öldüm bebeğin tülünü takıyorum da yinede içime sinmiyor, tel var pencerelerde oysa
Bebeknaz Bizde köye gidince çok oluyor orda fişe takılan esembat diye bişe oluyor yakarcayi sineği kovuyor yoksa onsuz uyuyamiyoruz