RedFlower_ oof bende hiç sevemedim şu yemek işini yaaaa 🥸 bana desinler sabahtan akşama poğaça börek tatlı yapayım ama yemek yapmayayım 🤣 bide evden çalışıyorum koştur koştur yapıyorum resmen iyice sinir alıyor, bir kapsül çıksa yesek doysak mesela 🙃 bana kalsa şuan yaz karpuz peynir domates geçiririm ama eşimde tam tersi sulu yemek olacak, çorba olacak filan 😤 oda bir günlük olacak ısıtılmayacak 😵💫😵💫 ben artık soğanı biberi herşeyi doğrayıp buzluğa atıyorum ıspanağı, fasulyeyi bile böyle daha rahat ettim sanki. Biber dolması doldurup buzluğa atıyorum filan. Direkt pişirmesi kalıyor en azından hazırlık aşaması bitiyor. Onun dışında bir gün mutlaka tavuk yada et yapıyorum tavada şipşak bi pilav salata en basit günüm oluyor 🤣fırında kanat filan kolaycacık. Onun dışında etsiz patlıcan yemeği güzel oluyor hepsi çiğden tam yaz yemeği ve kolay. Aklıma gelmedi çok ama böyle geçiyor🤣