katilcivciv Kızlar bu cezvenın akıtmaması için sizler ne yapıyorsunuz ben yıllardır kullanıyorum yok çözemedim illa dökülüyor kenarından. Püf noktası nedir çözen beni bi aydınlatsın😂
Ays21 katilcivciv 2 farklı cezvesi var onun. Agzı dar olan akıtma yapıyor geniş olan akıtmıyor. Bizde yeni keşfettik. Eşimin halasında ve bende aynı makinadan var. Evimdekinde akmıyor onda napaam akıyor. En son farkettimki cezvelerimizin agız kısmı farklı.
katilcivciv Anatotales ben tekli almıştım dökülüyor bardağa doldururken. Daha öncede çok duydum kullananlardan döktüğünü de cözümünü bulan var mı acaba diye merak ediyorum
katilcivciv Ballilokmam11 ya öyle mii. Ben çok duyuyorum instada felan görüyorum yorumlarda cokgörüyordum da cözümünü yazan olmadi hic
Ays21 katilcivciv ki hızlı dökün akmıyo dediler denedik yavaş döktük denedik bitane yaptık döküyo üç tane yapıyoruz döküyo ama evimdekinde sıkıntı yok👌🏼
katilcivciv Ays21 ay yemin ederim tam böyle iste hahahah. 3 finaclik yapica döküyo. 1 tanede tertemiz doldurudor cok garippp😅
agustosta Ya ben de almak istiyorum ama tadından pişirmesinden memnun musunuz? 2li istiyordum her geçen gün arşa çıkıyor. Tekli mi alsam ikili mi karar veremedim ya da daha uygun marka bilen var mı ya? Kahve makinasına ihtiyacım var
katilcivciv agustosta ben baya memnunum bu makine kdr köpük yapan olmadı bana göre. Tek sorunu cezvesinden kahve dökülmesi ama bana dar ağizli denk gelmiş. Siz alirsaniz geniş olanini alin barii😂