hlyyy Bu ürünü almayı düşünüyorum kullanan var mı memnun musunuz? Tekerlekler filan süspansiyonlu diyor gerçekten konforlu mu ?
merve50_ hlyyy ben kullanıyorum 3 aydır gayet memnunuz hem çok hafif hem de kolay katlanıyor pratik bir araba sürümü de gayet rahat