Yorgunmom_ kızım 25 aylıkken tuvalet eğitimine başladık 10 gün sürdü ilk başta gündüz tam 20 kere kendine yaptı abartısız saydım🥲 öğlen uykusuna yatınca altını bağladım, gece uykusuna geçince bağladım en büyük yanlışı orda yaptım altını hiç bağlamayın gece yatmadan önce tuvaletini yaptırın yatağına Alez, alt açma bezi serin, illaki kedine işiyecek onun için doğduğundan beri var olan Bi şeyi istiyoruz ondan, sabır çok önemli kızmayın zaten kilodunu ve pijamasını giydirin ortalık batmıyor yani batsada tuvalet eğitiminden sonra temizlik yaparsın biter kendinizi sıkmayın stres yapmayın inatlaşma hele hiç yapmayın, ilk 3 gün hiç bir gelişme yoktu diğer günler tuvalete her yarım saatte bir götürdüm sakın sormayın çişin var mı diye çünkü bilmiyor ve hayır diyecek size ve kızımı bir ay boyunca tuvalete her götürdüğümde yaptı sonrasında kendi demeye başladı çişim var, kakam var demeye gece ve gündüz sakın bez bağlamayın ona güveniyorlar ve tuvalet eğitimine başlayacağımız gün evdeki tüm bezleri kızıma toplattım çöpe attı öyle ikna oldu, şuan kızım 27 aylık çok şükür bitti bizim sürecimiz darısı size inşallah, bol bol sabır ve kukulinin tuvalet ile ilgili çizgi filmi çok etkili tavsiye ederim