meliss98 bazı bebekler tembel oluyır yürüme konusunda benimde oğlum 1.5 yaşından sonra yürüdü babasıda öyle geç yürümüş hatta kaynanam eşimi doktora götürmüş yürümüyoe sakat diye sonra 1 hafta sonra yürümeye başlamış bizde öyle bir anda yürümeye başladık hep destekliyordum bıraktım bir ara baktım kendi koltuğun kenarında duruyor birden yürüdü öyle kendiliğinden daha durduramamjştık öyle malaesef geç yürür biraz bekleyin derim