lohusaserbeti Sonunda benim de başıma geldi en korktuğum şey. Eşim koltuğun kenarına koymuş koltuktan atlamaya çalışırken ayağını kaldırdı çocuk daha yüksekten kafa üstü çakılmış oldu. Odanın diğer ucundaydım koştum ama tutamadım 1 saniye önce görseydim tutabilirdim gözlerimin önünde kafa üstü top gibi yuvarlandı çocuk. Başta çok ağladı şimdi sustu 7 gibi düştü 2 saat uyutmadan tutacağım. Bir şey olmamış gibi şuan hareketleri. Ben de hastaneye götürüp boş yere tomografi çekmek istemiyorum. Düştüğü koltuk 44 cm ölçtüm ama eşim bacağını kaldırınca bir miktar daha yüksekten düşmüş oldu. Biliyorum burda tecrübeli anneler var sizin bana bir öneriniz olur mu? O panikle telefonu da atmışım şuan kırık telefondan yazıyorum 🥲
ttrck lohusaserbeti tomografinin ne zararı olacak ya çatladıysa bi yeri allah korusun ben olsam giderdim hastaneye
Usnac1995 lohusaserbeti Doktorlar da gözde kayma, kusma, burun kanaması olursa getirin diyorlar. Sizde gözlemlemişsiniz sorun yoksa inşallah bir şey olmaz. Aynı aylarda benimde oğlum düştü, burnu kanadığı için tomografi istedi doktor ama bizimki yüz üstü düştüğünden burnunu zedelemiş 🥲
findikburunlusahra lohusaserbeti bizim bebekte 7 aylıkken düştü yataktan her tarafını yastıkla çevirmeye rağmen koca yastığı kaldırmış pat assa ağlama sesine koştum yatak çok yüksek deyildi önce sakinlestirdim alnı biraz kizarmisti kolunu bacaklarını falan oynattın şükür sıkıntı yoktu bende 2 saat uyutmadım kusma falan olmadı şükür 1.2 gün kızarıklık oldu sonra geçti şükür olabiliyor malesef keske olmasa benimde içim sızladı kotu oldum ama dersiniz o yastığa nasıl gücü yetti demekki olucagi varmış bende önlem aldım artık yatağa tek bırakmıyorum.Sakın kendinizi yada eşinizi suçlamayın o olmasa kendi nebileyim ya emeklerken ya örümcekte biryere kafasını carpabilirdi.Gecmis olsun
sokaklahmacunuu lohusaserbeti gecmis olsun insaallah birsey yoktur oglumda dustu bugun kanepeden 2 saniye ya sadece 2 saniye ile icim sizladi biraz agladi sustu suan iyi bir kanama olmadi oyun oynuyor biskuvi verdim kendisi yedi 10 aylik olacak pzartesi birde koydeyim esim yok tedirgin oldum biraz insaallah birsey olmaz
feyzasmother Kızımda 7 aylıkken düştü yataktan bizim yatak 80 cm civarıydı yarım saat geçmeden oluk oluk kustu korktum hemen acile gittik tomografi çekildi temiz çıktı şükürler olsun yani şimdi size ne desem evet tomografi iyi bişey değil ama Allah korusun ufak bişey bile olsa erken teşhis önemli 😣
lohusaserbeti feyzasmother çok haklısınız ben hiçbir belirti görmediğim için öyle düşündüm ama şuan normal şekilde oyun oynuyor bir şey olmamış gibi inşallah sorun olmaz. Çok geçmiş olsun size de 🙏
lohusaserbeti feyzasmother bir yerlere tutunup kalkmaya çalışıyormuş az önce de yatağın demirine tutunup kalkmaya çalıştı. Hemen yatağı alt seviyeye indirdik
feyzasmother lohusaserbeti Kaç aylık? Kızımda emeklemeye başladı tutunup kalkma çabaları arkamı dönemiyorum her an her şey olabilir 😄
lohusaserbeti feyzasmother tam 7 ay 29 günlük bugün birden başladı öncesinde belirti yoktu. Babasının bacağına tutunup kalkmaya çalışmış koltukta babası da anlamamış bacağını kaldırmış çocuk düşmesin diye, ben kalkmaya çalıştığı anı gördüm, tutmak için koştum. babası doğrulup tutsa düşmeyecekti adam gitti bacağını havaya kaldırdı çocuk daha yüksekten yere çakıldı kafa üstü. O kadar kötü oldumki gözlerimin önünde düştü bir adım daha atsam tutacaktım. Sonrasında çok fazla ağladı 2-3 dakika. Sustuktan sonra oynamaya başladık yerde baktım bacağıma tutunup kalkıyor. Sonra 2 saat gözlem süresi dolunca aşırı uykuluydu yatağına götürdüm orda da baktım demire tutunup kalkıyor hemen yatağı aşağıya indirdik. Bence siz de yatağınız yüksekse indirin çünkü birden kalkmaya başlıyorlar anlayana kadar düştğ malesef bizimkisi yani benim yanımda olsa tutardım da işte babası 😑😑😑😑
nescafebagimlisi Düşe kalka büyüyecek geçmiş olsun , gözlerinde kayma , kusma , morluk , şişlik olursa hiç beklemeyin 🙏
lohusaserbeti nescafebagimlisi çok teşekkür ederim 2.5 saat oldu hiçbir belirti yok inşallah da olmaz çok sağolun ♥️🙏
nescafebagimlisi lohusaserbeti Siz yinede 4 saat falan takip edin çünkü benimki kafa üstü çakıldığında doktor 6 saat takip edin demişti
lohusaserbeti ttrck herhangi bir sorun yoksa yüksek dozda radyasyon almasın diye düşündüm ama belirti olmadan da kırık çatlak olabilir mi onun için size danışmak istedim
lohusaserbeti Usnac1995 çok geçmiş olsun ben o kadar korktumki tam göremedim bile çocuk top gibi yuvarlanıverdi bir yerinde şişlik kızarıklık yok allahtan koltuk da alçaktı ama sağolsun babası bacağıyla yükseltti 😑 teşekkür ederim cevabınız için 🙏💐♥️
lohusaserbeti nescafebagimlisi çok teşekkür ederim bi 3.5 saat oldu ama yarım saat önce uyudu ara ara uyandırmam mı gerekiyor
findikburunlusahra lohusaserbeti kusma yada hareketlerde bir sıkıntı yoksa tomografisi almazlar zaten.Siz gozlemleyin bizim kız 3 saat sonunda uyudu yinede yanında olun arasına kontrol edin.
lohusaserbeti findikburunlusahra çok teşekkür ederim babası yerinden kalksa tutabilirdi ben ona kızdım ama o da bir an panik oldum hiçbir şey yapamadım diyor. Belki gözümün önünde düşmese bu kadar kötü olmazdım yakalamama bir adım kalmıştı onu öyle yuvarlanırken görünce elim ayağım boşaldı çok korktum 🙏 dediğiniz gibi düşe kalka büyüyorlar olacağı varmış demek. Bir de bizim kız tutunup kalkmayı öğrenmiş haberim yoktu yatağından düşse çok daha kötü olurdu bizim için baya bir yüksekte çünkü öyle teselli ediyorum ben de 🙏 çok sağolun size de geçmiş olsun 💐 ♥️
Olurmuolurmu findikburunlusahra mwehaba. Benim bebegim de yedi aylik. Yatakta etrafina usf uste koydugum bi suru yastigin ustunden mi altindan mi gecmia bilmiyorum ama dustu geçenlerde:/ yer yatagina gectij biz yer yatagi yaptık. Bence siz de hemen yer yatagi yapin. Cunku birkac gundur gece uyurken sessizce kalkip emeklemeye basliyo gecenin bi yarisi. Uyanmamis olsam allah korusun ilerler yani. En iyisi yer yatagiymis bence. Ah keske onceden yapsaydim