nurrrbzkurttt önsüt ve son sütten de oluyor bir memeyi iyice bosaltmadan diğerini vermeyin bende götürdüm yeşil kaka yaptıgı için doktor ateş kusma olmadıgı sürece sorun yok demişti benim yediğim yeşillik lerden de olabilirmiş bir memeyi boşaltmaya da özel gösteriyorum bir kere emip bırakırsa tekrar emzirecegim zaman aynı memeyi teklif ediyorum düzeldi bizim