Atamom_ Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık bi tane dişi var çok fazla ısırıyor ne yapacağım göğsüm yara oldu emzirirken çok acıyor
Aygul58 Atamom_ Aynı durumu 7. Ayda yaşadım ıssırdığında tepki vermeyin ve yüzüne üfleyin her ıssırdığında kesinlikle işe yarıyor birkaç güne 😁
Atamom_ Aygul58 istemsizce refleks sesim yükseliyor hoşuna gidiyor bazen de uykuya geçerken yapıyor sanırım diğer diş çıkıyor ama mahvoldum 😂😂 üflemeyi deneyeyim
atlass1 Aygul58 deneyeceğim bende 7 ay 24 günlük benimde oğlum son 1 haftadır 2 dişiyle mahvetti beni🥲😅
Aygul58 Atamom_ işte tepki verdiğimiz için devam ediyorlar 😅 biraz sıkın dişinizi üfleme kesin çözüm ama 😁