A2B4 21 aylık oğlum. Baba mama meme pis çiş cıs bak anane 7-8 hayvan sesi. Mesela geçenlerde kaju dedi bir anda ve tekrarladı, ne söylersem tekrarlamaya çalışıyor, mesela teyze diyorum teee diyor, dayı diyorum daa diyor. Yavaş yavaş açılıyor gibi ama terapiste gerek var mı şimdilik bilemedim. Seansları da çok pahalı diye biliyorum, zorlayacak beni . Siz ne tavsiye edersiniz