2 çocuğum var küçük olan daha 3 aylık büyük 21 aylık sürekli korunduk eşim korundu herhangi bir sızıntı delik yoktu prezervatif te ama 5 gün geciktim bu testi yaptım böyle çıktı ilk defa böyle bişey çıktı hamilelik olabilir mi 2 tane daha al diye gorumcemi gonderdim şimdi eğer yine böyle biseyler çıkarsa yarın kan vereceğim böyle çıkan oldu mu hiç ne demek oluyor bu?