Merhaba herkese bugün kızım çok çok çok huysuzdu ne kadar sakinleştirmeye çalışsam da durmadı normalde de çok huylu bi bebek değil zaten 10 aylık şuan da ne uyudu ne yedi ne sakinleşti artık 4. Saatin sonunda dayanamayıp yeter artık sus diye bağırdım biraz hızlıca yere koydum sanırım çok kötüydüm tekim evde bu arada son zamanlarda aşırı yorulup uykusuz kalıyorum etken tabi ki bunlar da kesinlikle savunması olacak bir şey yaptım demiyorum ama içim içimi yiyor bir saattir özür diliyorum bu travma olur mu kızım da içim içimi yiyor çok kötü hissediyorum kendimi bir daha asla böyle bir şey olmayacak çok üzgünüm 😔