Kızlar gebelik düşünüyorum ama daha doktora gidip folikasit filan almadım. Neyse tatilde adet oldum sandım ama şöyle söyleyeyim adetim hep yoğundur ve çok kan gelir. Bunda öyle birşey yok ve vişne suyundan biraz daha açıktı şuan 3. Günüm. Ama bitti bitecek normalde 6 gün sürer. Hastalanmadan önce yapmıştım erken gebelik testi o zaman çıkmamıştı ama daha ilişki yaşamanın 8. Günüydü. Yarın doktora gideceğim test isteyeceğim ama başına gelen var mı