Merhabalar, bebeğim 34 günlük oldu. Genel olarak hep ağlayan bir bebeğim var . Bezini degistirirken çok ağlıyor, banyo yaptırırken çok ağlıyor, üst degistirirken çok ağlıyor, gazını alttan ve üstten çıkartırken korkup çok ağlıyor. Hep bir korkusu ,huzursuzluğu var . Neden acaba ?