2bebelianne__ benimki küçük klozete oturmak istemedi hiç, sonra alaturka tuvalete götürdüm ben tuttum onu çişe kakaya, hortum verdim eline suyla oynarsa hoşuna gider diye. Bir hafta böyle sık sık tuttum tuvalete. İki gün sağa sola yaptı üç günde tamamen kaçırmadan öğrendi. Bir hafta sonunda da onu tutmak belimi ağrıttığı için klozete aparat aldım onu oturttum. Klozette yapıyor hâlâ bir yıl oldu. Bu arada Cup Çiş Kaka kitabını hep okuyordum ve okudum, hep de anlattım bezsiz daha rahat edeceğini falan filan.